HR Assistant

 HR Assistent bij Locus People

Wat heb jij?

  • MBO+ werk- en denkniveau. Bij voorkeur richting HRM of administratie
  • Basiskennis van HR-processen en Excel
  • Ervaring in een soortgelijke functie, stage of bijbaan
  • Je kunt secuur en gestructureerd werken
  • Analytisch, proactief, zelfsturend, nieuwsgierig

Wat krijg je terug?

  • Salaris van € 1.800 – € 2.500 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 32-40 urige werkweek
  • Carrière- en doorgroeimogelijkheden
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Lunch

Wat doe je?

Wat ga je doen?

Als HR Assistant bij Locus People ben je een onmisbaar onderdeel van het HR-team. Je werkt mee aan de uitvoering van de dagelijke taken en processen van de afdeling en je staat altijd klaar voor je collega’s.

Jij bent in staat om je bijdrage te leveren aan de operationele kant van de HR processen. Het is jouw doel om het voor de business zo makkelijk mogelijk te maken. Als er vragen zijn, kun jij helpen, zodat er snel een oplossing komt of je weet bij wie je moet zijn om zo te zorgen dat iets geregeld wordt.

Je kunt je commerciele collega’s uitleggen waarom je een document nodig hebt, of wat de gevolgen zijn als de urenstaat van een medewerker niet op tijd ontvangen is.

Daarnaast verwerk je wijzigingen in het personeelsbestand, zoals nieuwe medewerkers, het aantal werkuren, het resterende verlof of een salariswijziging. Je behandelt de vragen en verzoeken van accountmanagers, collega’s en externe medewerkers. Jouw werk is elke maand weer de basis van een volledige en juiste verwerking van de lonen en administratie.

Een greep uit jouw werkzaamheden?

  • Aanspreekpunt voor je HR collega’s, Commercie en onze Salarisadministratie
  • Uitvoeren van personeelswijzigingen, bijvoorbeeld het invoeren van gegevens voor nieuwe arbeidsovereenkomsten
  • Verwerken van ontvangen urenstaten van onze externe medewerkers
  • het invoeren van nieuwe medewerkers in de HR systemen.
  • het aanleveren van personeelsgegevens en overzichten aan Salesmanagers of collega’s
  • het opmaken van documenten en correspondentie (brieven, vastleggingen enzovoorts) voor volledige personeelsbestanden

 

Werken bij Locus People?

Locus People Nederland is een detacheringsbureau dat zich richt op de bemiddeling van professionals in de Techniek, Finance, IT en het Sociaal Domein. Je komt terecht in een organisatie waar de gemiddelde leeftijd rond de 27 jaar ligt en die in heel Nederland actief is vanuit het hoofdkantoor in Hendrik-Ido-Ambacht en de verschillende verstigingen in o.a. Rotterdam, Utrecht, Breda, Groningen, Den Haag en Zwolle.

Locus People houdt zich bezig met verbinden van professionals in deze branches met de juiste organisaties. Juist door persoonlijke aandacht voor klant en kandidaat, zorgen onze accountmanagers voor een juiste match tussen onze professionals en opdrachtgevers.

Als HR Officer ga je aan de slag in het nog groeiende HR-team van Locus People op het hoofdkantoor in Hendrik-Ido-Ambacht. Het HR-team is een onderdeel van het SSC (Shared Service center) welke samen met Finance & Control de Support afdeling van Locus People vormt.

Het team bestaat uit de HR Manager, naast jou nog twee andere HR officers, twee salarisadministrateurs en twee HR Assistents. Daarnaast werk je samen met andere afdelingen zoals finance, recruitment, sales en office.

Jouw dag bij Locus People

Jouw dag start met een kop koffie en het opstarten van je computer. Je mailbox staat vol met verschillende vragen, zoals: “Is de arbeidsovereenkomst van Ralf al binnen” of “Wil je de verlofberekening van Peter opmaken?” Zo begin je jouw dag met het beantwoorden van je mailtjes. Aan het einde van de ochtend heb je een overleg met de Administratie afdeling. Je hebt een agendapunt opgestuurd over gewijzigde wet- en regelgeving rondom het Stipp pensioen en legt aan je collega’s uit wat dit inhoudt. Rond 12.30 uur ga je gezamenlijk met de afdeling lunchen en maak je een korte wandeling in de zon.

Na de lunch ga je aan de slag met het invoeren van de urenstaten die binnen zijn gekomen, zodat de facturen de deur uit kunnen en je collega een begin kan maken met de salarisverwerking.

Daarnaast had je nog een agendapunt open staan om het personeelsdossier van een nieuwe medewerker te controleren. Je duikt hier meteen in zodat je aan het einde van de middag aan de accountmanager door kan geven dat alles volledig binnen is en de medewerker kan starten. Zo vink je je lijstje met diverse werkzaamheden af.

HEB JE INTERESSE

Zie jij jezelf al aan de slag gaan als HR Assistant bij Locus People of wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Robert van Kommer via telefoonnummer 078 2000 249 of via r.van.kommer@locuspeople.nl. 

WhatsApp met ons!