Juridisch Consultant Assistent Spaanse Emigratie

Juridisch Consultant Assistent Spaanse Emigratie.

Wat heb jij?

  • Een afgeronde HBO opleiding richting HBO studie richting Recht, Notarieel, Economie, bedrijfskunde of Hotelschool;
  • Je spreekt vloeiend Spaans, Engels en Nederlands;
  • 1-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie is een pre, maar starters, zij-instromers of herintreders met de juiste mentaliteit zijn welkom. De beheersing van de talen en voldoende opleidingsniveau is vereist;
  • Geen 9-5 mentaliteit;
  • Eventueel bereid tot het maken van incidentele reizen naar het buitenland;
  • Proactief, gedisciplineerd en gedreven om het beste uit jezelf te halen;
  • Analytisch denkvermogen.

Wat krijg je terug?

  • Een mooi salaris, afhankelijk van je ervaring;
  • Een aanvullend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidingsbudget voor je persoonlijke ontwikkeling.

Juridisch Consultant Assistent Spaanse Emigratie

Jij vindt het leuk opgeleid te worden om mensen en bedrijven te helpen hun weg te vinden in Spanje.

Spreek en lees jij vloeiend Spaans, Nederlands en Engels? Ben jij degene die ervoor zorgt dat onze klanten volledig ontzorgd worden? Heb jij een afgeronde HBO studie richting Recht, Notarieel, Economie, bedrijfskunde of Hotelschool en lijkt het jou fantastisch om je carrière te maken waarbij je mensen en bedrijven vanuit het buitenland naar Spanje begeleid? Dan ben jij de Customer Service Spaans waar wij naar op zoek zijn!

Omschrijving

Onze organisatie helpt personen en bedrijven met hun emigratietrajecten naar Spanje. Bij een dergelijk traject worden onze klanten door ons geholpen met het regelen van al hun documenten, vergunningen en inschrijvingen bij de Spaanse autoriteiten. Tevens helpen wij onze klanten met het openen van bankrekeningen, het kopen van huizen of het verkrijgen van een huurwoning. Wij ontzorgen de klant hierin van A tot Z. Indien de klant dit wenst nemen wij ook aanvullende regelwerkzaamheden uit handen, zodat de klant compleet ontzorgd wordt.

Je komt in de basis te werken op de Nederlandse afdeling van de organisatie op ons kantoor in Hendrik Ido Ambacht. Hier werk je samen met gemotiveerde collega’s die iedere dag de beste service verlenen aan hun klanten voor de verschillende bedrijven die vallen onder de Holding. Naast gezellige vrijdagmiddag borrels hecht onze organisatie veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Zo zul je in het begin ruim de tijd krijgen om het vak te leren en is er veel ondersteuning vanuit de afdeling. Op termijn zul je steeds meer taken zelfstandig oppakken en bestaat ook de kans op reizen naar Spanje indien nodig.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Behandelen van aanvragen van klanten en deze afstemmen met de Nederlandse en Spaanse Juristen die onderdeel uitmaken van ons bedrijf;
  • Je bent de schakel tussen klant, de buitendienst en diverse stakeholders;
  • Proactief oplossen van (complexe) vraagstukken;
  • Je verwerkt documenten en brengt deze onder de aandacht bij de juiste (Spaanse) instanties;
  • Verantwoordelijk voor een deel van de administratieve afhandeling van documenten;
  • Je hebt veelvuldig contact met stakeholders in binnen- en buitenland;
  • Verzorgen van alle documentatie rondom bedrijven, aan- en verkoop van (register) goederen en Notarieel transport.

HEB JE INTERESSE

Heb je na het lezen van dit bericht interesse in deze uitdagende baan, dan komen wij graag met je in contact.

Neem dan contact op via telefoonnummer 078 2000 249 of via sollicitatie@locuspeople.nl.

WhatsApp met ons!